Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Κλειδαρότρυπα by G.Karagiannis: Να δεις που κάποτε θα μας πούνε και μακάκες …

Να δεις που κάποτε θα μας πούνε και μαλάκες …
ήταν τραγούδι, έγινε πραγματικότητα!
 ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΧΑΡΗ…
  • Λατρείες μου, με συναντάτε στις πρωινές μου περιπλανήσεις στην πόλη…
  • Αφού λόγω της ανεργίας μου, έχω όλο τον χρόνο να το παίζω, άσχετα αν δεν τοκίζω, «τοκιστής και σουλατσαδόρος»…
  • Όχι ότι το κάνω με ευχαρίστηση, αλλά και να μένω κλεισμένος στους τέσσερεις τοίχους δεν είναι το καλύτερο μου…
  • Μου λέτε ότι περιμένετε πως και πως την νέα Κλειδαρότρυπα, γιατί με τις διάφορες παραιτήσεις αλλά και τα όσα συμβαίνουν με τους δημοτικούς άρχοντες, έχω μπόλικα γεγονότα να σχολιάσω…
  • Να σας απογοητεύσω και εγώ μια φορά;
  • Όχι ότι με έπιασε η ψυχοπονιά ή είπα να κάνω την καλή μου πράξη ενόψει των Γιορτών…
  • Άλλωστε η όλη κατάσταση μας έχει κάνει να ξεχάσουμε το σύνηθες γλυκανάλατο κλίμα άλλων εποχών…
  • Πιστεύετε όμως ότι αξίζει να ασχολούμαι συνεχώς με όλους αυτούς τους τύπους, που μέρα με την μέρα ξεγυμνώνονται;
  • Φανερώνοντας το πόσο ανεπαρκείς και λίγοι είναι να κάνουν και την παραμικρή έστω σωστή πράξη…
  • Για να δικαιολογήσουν, λατρείες μου, στο ελάχιστο την εμπιστοσύνη που τους έδειξε ο λαός πριν ένα χρόνο και κάτι …
  • Όχι μόνο αποκαλύπτονται, αλλά μερικοί άρχισαν να την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια…
  • Γιατί με το φτωχό, φτωχότατο, μυαλό τους πιστεύουν ότι έτσι υπάρχει μία πιθανότητα να σώσουν το «πολιτικό τους μέλλον»…
  • Αν οι ολίγον από τίποτα με μπόλικο καθόλου μπορούν να έχουν κάτι τέτοιο…
  • Πάντα σιχαινόμουν όλους αυτούς, που ο πάνσοφος λαός λέει χαρακτηριστικά…
  • Είναι σαν τα ποντίκια που πηδάνε από το πλοίο που βουλιάζει…
  • Και ανεπαρκείς και ριψάσπιδες…
  • Όταν είχαν την αίγλη και την δόξα της νίκης των εκλογών, βγάζανε γλωσσίτσα και έλεγαν εξυπνάδες, μη πω μπούρδες…
  • Τώρα τα μαζεύουν νύχτα και «ο σώζων εαυτόν σωθήτω»…
  • Ποτέ δεν συμπάθησα όλους αυτούς τους τύπους, γιατί να το κάνω τώρα…
  • Αριβίστες χειρίστης μορφής…
  • Στην πρώτη γραμμή όταν υπάρχει η πρόσκαιρη λάμψη, αρούρια στα δύσκολα…
  • Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις μάλιστα, ειλικρινά με κάνουν να αισθάνομαι συμπάθεια για αυτούς που πουλάνε, ακόμη και αν αυτοί είναι οι χειρότεροι εχθροί μου…
  • Τώρα που οι φούσκες σπάνε μία – μία, κάπου στο πολύ βάθος του μυαλού μου εμφανίζεται ένα ψήγμα συμπάθειας στην αρχόντισσα, που ενδεχόμενα να είπε το ναι πιστεύοντας και στην λάθος εικόνα που όλοι αυτοί είχαν έντεχνα περάσει για πάρτη τους…
  • Και δεν μπορεί να σκεφτεί το φτωχό μου το μυαλό το πως…
  • Γιατί σας θυμίζω ότι εγώ είμαι λίγο γκάου και απολιτικός, σύμφωνα με τους γνωστούς φίλους μου Ιαν και Βαλερύ…
  • Πως, όλοι αυτοί πιστεύουν ότι θα σωθούν «εγκαταλείποντας το πλοίο»…
  • Πλοίο που βρίσκεται και με την δικιά τους την πλοήγηση, στην μέση του πουθενά…
  • Πιστεύουν ότι θα βρουν αλλού στέγη έχοντας σαν άλλοθι την φυγή τους…
  • «Είδες, εγώ έχω μυαλό και έφυγα νωρίς γιατί δεν με άφηναν να κάνω την δουλειά μου»…
  • Ποιος σώφρων θα μαζέψει όλους αυτούς, που έχουν αποδείξει το πόσο λίγοι είναι αλλά και το χειρότερο, αχάριστοι;
  • Ή μήπως έχουν τα κότσια να εκτεθούν στην κρίση μας από μόνοι τους…
  • Άνοιξαν όλοι τους το χρονοντούλαπο και μπήκαν μέσα για τα καλά…
  • Γιατί να καθήσω να τους κάνω ήρωες παίζοντας το παιχνιδάκι τους;
  • Άντε ένας – ένας να μας αδειάζουν  την γωνιά, μπας και δούμε καμιά προκοπή…
  • Δεν πάμε μπροστά όταν ασχολούμαστε μαζί τους…
  • Υπάρχουν τόσα προβλήματα να καταπιαστούμε, που δεν περισσεύει χρόνος για να παίξουμε με τους κανόνες που προσπαθούν να επιβάλουν…
  • Με μόνο κριτήριο την προσπάθεια να διαφυλάξουν το ονοματάκι τους…
  • Έπαιξαν και έχασαν, πόνταραν σε νταμάκι που δεν υπάρχει στην ρουλέτα…
  • Άντε να ξεκαθαρίζει το τοπίο από τους λίγους που σαν μόνο προσόν τους, με λύπη μου παραδέχομαι, είναι ότι μπορούν με επιτυχία να κοροϊδέψουν και να αποσπάσουν την εμπιστοσύνη του λαού…
  • Ευτυχώς όμως , όχι για πάντα…
  • Φιλάκια και να μας γράφετε…

ΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ…

  • Τώρα θα μου πείτε και με το δίκιο σας…
  • Υπάρχουν άλλα σοβαρά θέματα που έχουν να κάνουν με την πόλη μας…
  • Τι θα γίνει με τα δημοτικά τέλη, αν θα κατορθώσουν να παραμερίσουν τους τσακωμούς τους και να συντάξουν έναν υποτυπώδη έστω προϋπολογισμό…
  • Μη μου στεναχωρούν και τον Βασιλάκη και φεύγει αγχωμένος από τα συμβούλια πριν την ώρα του…
  • Είναι εποχές για άγχος πληρωμών χωρίς  προϋπολογισμό;
  • Εδώ τώρα και δεν αποδίδει, σκέψου να έχει και το άγχος…
  • Και όμως λατρείες μου, υπάρχουν πολύ σοβαρότερα προβλήματα…
  • Επιτρέψτε μου να κάνω την ιεράρχηση τους και να ασχοληθώ με αυτά…
  • Για τα ντόπια όρεξη να έχουμε, διάθεση να με τροφοδοτούν υπάρχει, ας τους περιλάβουμε πάλι από το νέο έτος…
  • Γιατί για να λέμε και του στραβού το δίκιο, τι να κάνουν και αυτοί όταν οι παραπάνω έχουν αρχίσει κάτω από την πίεση της όλης καταστάσεως και εμφανίζουν τον πραγματικό τους εαυτό…
  • Αυτούς πρέπει να στείλουμε πρώτα αδιάβαστους και μετά τα ντόπια φυντάνια…
  • Γιατί όσο υπάρχουν και διαχειρίζονται τις τύχες μας, συγγνώμη λατρείες μου που είμαι τόσο απόλυτος, δυστυχώς όλοι μας δεν έχουμε στον ήλιο μοίρα…
  • Αφού μας βλέπουν σαν σκουλήκια και το μόνο που τους απασχολεί είναι το ρυπαρό και χοντρόπετσο σαρκίο τους…
  • Δεν πάει να τα βάζουμε με τον Λάζαρο και την όψιμη φιλευσπλαχνία του και ενδιαφέρον για το καλό μας…
  • Όσο και να κράζουμε τα φιντάνια της Lazaros team, όσο και να ψάχνουμε να βρούμε τον ιδανικό να δει η πόλη μας καμιά προκοπή…
  • Αν εξακολουθούν να μας δουλεύουν ψιλό γαζί όλα αυτά τα φρούτα, που καταφέρνουν να αποσπούν την ψήφο μας και αμέσως μετά μας πουλάνε κοψοχρονιά, προκοπή δεν θα δούμε…

ΠΡΙΝ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ…
  • Ποιος αλήθεια το φανταζόταν όταν ακούγαμε τον Μηλιόκα, 20 χρόνια πριν, να τραγουδάει τους στίχους που έχω χρησιμοποιήσει για τίτλο…
  • Όπου σκόπιμα δεν έχω βάλει τελίτσες στην «κακιά» λέξη…
  • Αυτά μας φάγανε, τόσα χρόνια κρυβόμασταν πίσω από την τάχα σεμνοτυφία μας και δεν κοιτάγαμε ούτε στον καθρέπτη ούτε πέρα από την μύτη μας…
  • Τσιμπολογάγαμε τα ξεροκόμματα που μας πέταγαν, για να μπορούν αυτοί να κάνουν την δουλειά τους…
  • Και ποιο το αποτέλεσμα;
  • Όχι μόνο μας αφάνισαν σαν χώρα, σαν άτομα, σαν οτιδήποτε…
  • Τώρα που θα πρέπει να σκύψουν τις γουρουνοκεφαλές τους από ντροπή, μας την λένε και από πάνω, όπως διαβάσαμε αλλά και παρακολουθήσαμε στο διαδίκτυο..
  •  «Οι Αγανακτισμένοι που κατέβαιναν στις πλατείες όλης της χώρας ήταν ένα μείγμα από κομμουνιστές, φασίστες και μαλάκες» σύμφωνα με δήλωση του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Θεόδωρου Πάγκαλου στο γαλλικό κανάλι France 5 και στην εκπομπή «Le monde en marche».
  • Το γενικοποιώ, γιατί άσχετα αν δεν κατέβηκαν όλοι στις πλατείες το καλοκαίρι, μη μου πείτε ότι τώρα δεν είστε  αγανακτισμένοι;
  • Περισσότερο με την σκέψη, ότι η τύχη και το μέλλον δεν είναι πλέον στα χέρια μας, αλλά  τα ξεπούλησαν όλοι αυτοί που μας βρίζουν από πάνω…
  • Δειλά – δειλά, δεν μπορώ να πω, κάτι έχει αρχίσει και σαλεύει…
  • Τρανό παράδειγμα η αντίδραση για το χαράτσι της ΔΕΗ, που όσο και αν πάνε να μας ρίξουν στο τρυπάκι ότι θα καταστραφεί η πατρίδα μας αν δεν πληρώσουμε και άλλα σχετικά…
  • Έστω και ένα 20 – 25% όπως οι ίδιοι λένε που αντιδρά, για αρχή είναι σημαντικό…
  • Βλέπω στην τηλεόραση να ρωτάνε τον κοσμάκη που έχει πάει να πληρώσει να απαντά με το βλέμμα χαμηλά…
  • Αναρωτιέμαι γιατί. Από ενοχή που ψήφισαν αυτούς που μας κατέστρεψαν, από ντροπή που δεν βρήκαν το κουράγιο να αντιδράσουν και αυτοί ή μήπως αυτό θα είναι πλέον το βλέμμα του Νεοραγιά που μας έχουν μετατρέψει…
  • Γιατί αυτό έχουν καταφέρει και ίσως μη μπορώντας να κρύψουν την χαρά για την επιτυχία τους, μας λένε και μαλάκες από πάνω…
  • Αλλοίμονο τους βέβαια αν ο Νεοραγιάς ξυπνήσει, γιατί ξαναλέω έστω και αυτή η αντίδραση κάτι είναι για αρχή…

ΑΠΟΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΚΑΙ …ΛΑΙΚΙΣΤΕΣ
  • Μίλησα για το χαράτσι και θυμήθηκα την Ειδική Συνεδρίαση του Δ.Σ….
  • Και εκνευρίστηκα, παρ΄ όλο τον χρόνο που έχει περάσει, άσχετα αν και ο Δήμος μας μπήκε τελικά σε αυτό το κόλπο…
  • Ας είναι καλά ο Χάρης, ο Γιατρός, η Λαϊκή Συνέλευση και οι εργαζόμενοι του Δήμου…
  • Που μέσα από την Επιτροπή Αλληλεγγύης τράβηξαν τον δρόμο που έπρεπε…
  • Οι υπόλοιποι συναίνεσαν θέλοντας και μη…
  • Και μην μου πείτε ότι υποβαθμίζω την απόφαση του Δ.Σ., γιατί θα με εκνευρίσετε περισσότερο και δεν το θέλω χρονιάρες μέρες…
  • Γιατί αν έλειπαν όλοι αυτοί από την επιτροπή, η αντίδραση και η βοήθεια θα έμενε στα λόγια…
  • Άντε και στην παρουσία του Δήμου στην εκδίκαση της προσφυγής που κατέθεσε ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών…
  • Και μιλάω με αποδείξεις για όλα αυτά…
  • Ξέρετε ότι την διαδικασία για την κατάθεση των λογαριασμών που μαζεύτηκαν την ανέλαβε ο «κακός Χάρης», αφού ο συνδυασμός του έχει την υποδομή να το κάνει αυτό;
  • Μέχρι και τον δικαστικό επιμελητή για την επίδοση βρήκε και πλήρωσε…
  • Όχι τίποτε άλλο, για να μη μου την πουν κάποιοι για το πρωτοσέλιδο της ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ…
  • Αν δεν υπήρχε η καλή συνεργασία όλων αυτών που ανέφερα, τίποτα δεν θα είχε γίνει λατρείες μου…
  • Άλλωστε το κλίμα είχε φανεί από την συνεδρίαση…
  • Απούσα η αρχόντισσα, με «διπλωματική¨ ασθένεια κατ΄ εμένα, αφού σε τέτοιες περιπτώσεις αν θες να δείξεις σεβασμό στους πολίτες, πας και με φορείο που λέει ο λόγος…και ο Γιάννης…
  • Απόντες και οι «Οραματιστές», δικαιολογημένοι κάποιοι, αλλά ούτε καν μπήκαν στον κόπο να στείλουν ένα «κωλόχαρτο» με τις θέσεις τους…
  • Να μάθουμε και εμείς οι  πτωχοί στο πνεύμα τι πρεσβεύουν, τι προτείνουν για αντίδραση ή συμπαράσταση στον κοσμάκη…
  • Ή και γιατί όχι, αν συμφωνούν με τα όσα ισχύουν με το χαράτσι…
  • Κοπανατζήδες την τελευταία στιγμή από την ψηφοφορία και οι έχοντες αναλάβει εργολαβικά την υπεράσπιση του λαού «Συσπειρωμένοι»…
  • Και ύστερα μου την λέτε όταν υποστηρίζω, ότι οι ταμπέλες που αυθαίρετα βάζουν μερικοί για να υποκαταστήσουν αυτό που στην πραγματικότητα δεν είναι, δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα…
  • Βγήκαν μερικοί και χαρακτήρισαν αυτές τις απουσίες σαν «ελπίδα ενάντια στον λαϊκισμό»…
  • Βέβαια ο δάσκαλος για την πάρτη του, το ξεκαθάρισε ότι αυτό δεν ισχύει…
  • Δεν το σχολιάζω καν γιατί θα χύσω αρκετή χολή και δεν είναι σωστό μέρες που έρχονται…
  • Δεν έχω και χώρο στην εφημερίδα για να υπερβώ τις 2000 λεξούλες…
  • Όχι ότι δεν θα πάρουν στο μέλλον την απαντησούλα τους…

ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ…
  • Θα κλείσω με τα τετριμμένα…
  • Που εφέτος  ίσως να αποκτούν πιο ουσιαστική σημασία για όλους μας…
  • Για τα Χρόνια Πολλά μιλάω και το Καλή Χρονιά…
  • Που ξέρετε, αν έχουμε και την υγειά μας, μέσα από πολλή προσπάθεια και υπομονή μπορεί να έρθουν και αυτά…
  •  Το βασικό όμως είναι να αποβάλλουμε από πάνω μας την ιδιότητα του Νεοραγιά και να καταλάβουμε με ποιους έχουμε να κάνουμε…
  • Ελπίζω ότι θα τα ξαναπούμε, αφού κανείς δεν ξέρει τι μας επιφυλάσσει το αύριο…


Υ.Γ.1 Αν θέλει κάποιος να επικοινωνήσει μαζί μου:   georgek9@otenet.gr

Υ.Γ.2 Για να μην παρεξηγηθούμε. Δεν έχουμε κάνει αναφορά στο σοβαρό θέμα του 1ου Δημοτικού γιατί περιμένουμε την συζήτηση στο Δ.Σ. Κατανοούμε  το πρόβλημα και την αγωνία των γονιών μετά και τις νέες εξελίξεις, αλλά πιστεύουμε ότι η όποια αναφορά τώρα δεν έχει να προσθέσει κάτι νέο στο θέμα.

Υ.Γ.3  Είναι πολλοί οι άνεργοι ή οι απλήρωτοι εργαζόμενοι. Δείγμα της εποχής μας. Ευχόμαστε το καλύτερο σε δύο φίλους, εργαζόμενους και απλήρωτους στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.

Υ.Γ.4  Ο Νικόλας έχει την τιμητική του σε αυτό το τεύχος, αλλά χαλάλι του. Τα καλύτερα έρχονται. Κλέβει την παράσταση με το πενάκι του. Σας συνιστώ να γίνετε φίλοι στο Facebook και θυμηθείτε με, δεν θα σας απογοητεύσει με τις συνεχείς προσθήκες από τα σκιτσάκια του. Το σημαντικότερο κατά την ταπεινή μου άποψη; Αποδεικνύει ότι το νέο θα έρθει από τα «ανοικτά μυαλά», άσχετα από τον ιδεολογικό  χώρο που μας κατατάσσουν μερικοί για να κάνουν την δουλειά τους. Αν σπάσουμε τα «στεγανά» μεταξύ μας, κάτι καλό θα βγει.
Νικόλα δηλώνω fan σου και χαίρομαι που συνεργαζόμαστε, αν και έπρεπε να περάσουν δέκα χρόνια από την πρώτη φορά που μιλήσαμε για αυτό.
Για περισσότερα, 23/12 – 10/1 στο ERNESTO CAFE ο Νικόλας με την «Σκιτσοπαρέα της Αθήνας» μας δείχνουν τα καλλιτεχνήματα τους..