Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2011

Παίξτε και κερδίστε... γυναίκα από την Ουκρανία..!

Την νύφη θα τη διαλέξει ο γαμπρός μέσω ενός ουκρανικού γραφείου συνοικεσίων...!
Δριμεία κριτική δέχεται ένας ραδιοφωνικός σταθμός από την... Νέα Ζηλανδία, εξ αιτίας ενός διαγωνισμού με... πρωτότυπο έπαθλο, που αφορά τους άνδρες ακροατές.
Συγκεκριμένα το βραβείο είναι μία σύζυγος από την Ουκρανία..!

Φυσικά, όχι μία οποιαδήποτε κοπέλα, αλλά αυτή που θα διαλέξει ο ίδιος ο νικητής, αφού περάσει, με έξοδα του αυστραλιανού «The Rock FM», 12 μέρες στη συγκεκριμένη χώρα του πρώην ανατολικού μπλοκ. Το δώρο περιλαμβάνει τα έξοδα του ταξιδιού και της διαμονής, αλλά και αρκετά εξτρά χρήματα, για να μπορέσει ο γαμπρός, να διασκεδάσει την υποψήφια νύφη.

Την υποψήφια σύζυγό του θα τη γνωρίσει μέσω ενός ουκρανικού γραφείου συνοικεσίων, που έχει «επιφορτιστεί» να βρει στο νικητή την κατάλληλη νύφη.
«Αλήθεια θα γίνει και σίγουρα θα υπάρχουν πολλοί που δε θα μπορούν να κρατηθούν», αναφέρει ο «
The Rock FM» στην ιστοσελίδα του.
Παράλληλα, εξηγεί ότι ο διαγωνισμός δεν αναφέρεται σε όλους και για να αποκλειστούν οι... απεγνωσμένοι, έχουν δημιουργήσει μία ειδική αίτηση, την οποία θα πρέπει να συμπληρώσει ο υποψήφιος γαμπρός.

«Αν ενδιαφέρεστε για τα ιερά δεσμά του γάμου με μία ‘καυτή’ αλλοδαπή, συμπληρώστε την αίτηση συμμετοχής, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».
Το γεγονός ότι τα ονόματα και οι φωτογραφίες των υποψήφιων γαμπρών δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα του σταθμού, δεν έχει πτοήσει αρκετούς Νεοζηλανδούς που έχουν συμπληρώσει τις αιτήσεις.

Ο διευθυντής προγράμματος του «The Rock FM», Μπραντ Κινγκ, σημείωσε ότι πρόκειται για ένα διαγωνισμό με χιούμορ, τονίζοντας ότι δεν αναγκάζουν κανέναν να παντρευτεί, ούτε πρόκειται να φέρουν γυναίκες στη Νέα Ζηλανδία. Εκείνοι απλώς δίνουν την ευκαιρία. Το τι θα κάνουν, θα το αποφασίσουν οι συμμετέχοντες.

Από την πλευρά της η κοινωνική ακτιβίστρια Σου Μπράντφορντ, σημείωσε ότι ο διαγωνισμός αυτός έφερε τους εμπορικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς σε νέα... χαμηλά, επίπεδα και επισημαίνει ότι είναι ενοχλητικό το γεγονός πως κάποιοι εκμεταλλεύονται μία από τις πιο σημαντικές ανθρώπινες σχέσεις για διαφημιστικούς λόγους.
πηγη:skai