Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Tα σπάει..!VIDEOS με Το "ΕΣΩΡΟΥΧΟ" του Θ.Πάγκαλου..!


"Να που πήγαν τα λεφτά που φάγαμε..!!"

Αξιότιμοι κύριοι, αγαπητοί φίλοι, 

Στήριξα την πολιτική μου διαδρομή στην απαράβατη αρχή, ότι πρέπει να λέω πάντα ή τέλος πάντων όσο συχνότερα γίνεται την αλήθεια και να μην περιαυτολογώ. Έτσι κατά καιρούς έχω απογοητεύσει πολλούς από τους συμπολίτες και τους συναδέλφους σας. Είδα το διαφημιστικό σας με το εσώρουχό μου που υποτίθεται ότι περιήλθε εις χείρας σας. Δυστυχώς έχετε πέσει θύματα παραπληροφόρησης. Ίσως φταίω κι εγώ αν έχω δημιουργήσει την εντύπωση ότι αυτά που διαθέτω θέλουν τόση μεγάλη έκταση υφάσματος για να καλυφθούν. Η αλήθεια είναι κατά πολύ υποδεέστερη. Για του λόγου το αληθές, σας επισυνάπτω το πραγματικό μέγεθος. Μετά από τρεις γάμους και πέντε παιδιά και στην ηλικία που είμαι δεν νομίζω ότι θα σας δώσω τίποτα καλύτερο στο μέλλον. Εσείς όμως είστε σε καλό δρόμο και αρκετά νέοι ακόμα. Σας εύχομαι με την ευκαιρία του νέου έτους καλές επιτυχίες.


Πάντα φίλος της εκπομπής

Θεόδωρος Πάγκαλος