Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

ΑΝΤΡΕΣ:Ότι ξέρουν για τις σχέσεις.. τα έμαθαν στο....νηπιαγωγείο!!!

Θέλετε να δείτε μια χιουμοριστική παρουσίαση της αντρικής συμπεριφοράς στις σχέσεις ; Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι η αντρική συμπεριφορά στην ενήλικη ζωή, έχει πολλές ομοιότητες με την συμπεριφορά στην νηπιακή ηλικία!!! Τι θα σκεφτόταν λοιπόν ένας μπόμπιρας στο νηπιαγωγείο που... μετά θα το σκεφτεί σαν ενήλικας στην σχέση του ; Σας παραθέτω μερικές από τις πολλές του σκέψεις!!!
1. Μην μου πειράζετε τους κύβους μου!!! Είναι δικοί μου και δεν θέλω να τους ακουμπάει κανείς! Συμπεριφορά ενήλικα : Μην κοιτάτε την κοπέλα μου! Είναι δική μου και όποιος την πειράξει θα έχει να κάνει μαζί μου!

2. Δεν σκέφτομαι την μαμά μου , εκτός και αν είναι δίπλα μου! Συμπεριφορά ενήλικα : Προσέχω την κοπέλα μου και δίνω σημασία σ αυτά που λέει μόνο εάν είναι πολύ σοβαρό το θέμα ή αν φοβάμαι ότι θα μου βάλει τις φωνές!

3. Αν δεν σου φέρομαι καλά , πρόβλημα σου! Πήγαινε και παίξε με τα άλλα κοριτσάκια! Συμπεριφορά ενήλικα : Εγώ αυτός είμαι και δεν αλλάζω! Άμα γουστάρεις! Έτσι είναι οι άντρες!

4. Τα αγοράκια δεν κλαίνε αλλά κλαίνε μόνο τα κοριτσάκια που είναι και χαζά! Συμπεριφορά ενήλικα : Αυτό που είδες αγάπη μου δεν ήτανε δάκρυ , ένα σκουπιδάκι μπήκε στο μάτι μου!

5. Τα αγοράκια δεν είναι ευαίσθητα! Να ορίστε , κοιτάτε πόσο κακός είμαι τώρα που πετάω τα παιχνίδια μου παντού! Συμπεριφορά ενήλικα : Εγώ να στεναχωρηθώ γι αυτήν ; Σιγά μην τα βάψω μαύρα! (αλλά μέσα του....στεναχωριέται!)

6. Δεν πειράζει που λερώνω το καπάκι της τουαλέτας! Θα το καθαρίσει μετά η μαμά μου! Ενήλικη συμπεριφορά : Δεν μπορώ να καταλάβω τις γυναίκες! Δηλαδή τι πρόβλημα τραβάνε με το καπάκι της λεκάνης ;;;

7. Σήμερα ήταν τα γενέθλια της μαμάς ; Το ξέχασα! Συμπεριφορά ενήλικα : Αγάπη μου ,και βέβαια θυμήθηκα την επέτειο μας , απλά νόμιζα πως ήταν αύριο!

8. Μ αρέσουν τα όπλα , οι αράχνες και το ποδόσφαιρο! Θέλω να παίζω ποδόσφαιρο όλη μέρα! Τ ακούς μαμά; Και αν δεν σ αρέσουν οι αράχνες μου , να αρχίσω να μαζεύω κατσαρίδες!!! Συμπεριφορά ενήλικα : Αγάπη μου , το ποδόσφαιρο είναι μια ανάγκη , μια διέξοδος , μα επιτέλους δεν σέβεσαι τις ανάγκες μου; Μήπως αν έβλεπα μπάσκετ θα σε ενοχλούσε λιγότερο ;
 πηγη:sxeseis