
Α πό τα πρώτα στοιχεία που έγιναν γνωστά
ανακαλύφθηκε μια «μαύρη τρύπα» ύψους 1,5 εκατ. ευρώ στον κωδικό «φιλοφρονητικά
δώρα».
Πρόκειται για δωράκια τα οποία αγόραζε ο ΕΟΤ και τα πρόσφερε σε διάφορους tour operators, ξενοδόχους, τουριστικούς πράκτορες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Τι είδους δώρα ήταν αυτά; Από αθώα (και μάλλον φτηνά Τ-shirts με την ένδειξη «Live your myth in Greece») μέχρι πανάκριβες γραβάτες και μεταξωτά μαντίλια μάρκας Ferragamo. Κάποιοι στον ΕΟΤ φαίνεται ότι είχαν αδυναμία στις ακριβές μεταξωτές γραβάτες και, όπως αποκαλύπτεται, τουλάχιστον 15 φορές, υπάλληλοι του ΕΟΤ με άνωθεν εντολή αγόραζαν απευθείας από συγκεκριμένο οίκο, στο Κολωνάκι, δεκάδες γραβάτες, όλες Ferragamo. Το περίεργο με τις φιρμάτες γραβάτες και τα μεταξωτά μαντίλια, όπως επίσης αποκαλύπτεται, ήταν ότι προσφέρονταν κατά σύμπτωση (;) σε «πελάτες» του ΕΟΤ εντός Ελλάδος. Ποτέ στο εξωτερικό. Τον λόγο ουδείς τον γνωρίζει. Κάθε μήνα, δηλαδή, ο ΕΟΤ πλήρωνε 50.000 ευρώ και προμη θευόταν τις μεταξωτές γραβάτες και τα μαντίλια.
Οι γραβάτες, όμως, όσο φιρμάτες και αν είναι, δεν καλύπτουν τη μαύρη τρύπα των 1,5 εκατ. ευρώ η οποία βρέθηκε στον κωδικό «φιλοφρονητικά δώρα». Εντοπίσθηκαν επίσης κονδύλια με τα οποία αγοράστηκαν... αντιστρές μπαλάκια, εκατομμύρια καραμέλες με γεύση... ούζου (όλες αυτές διατέθηκαν στα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό), στυλό και πένες, καπελάκια, αλλά και δύο... αγελάδες που ο ΕΟΤ τις προμηθεύτηκε από την περίφημη Cow Ρarade της Αθήνας και στοίχισαν, όπως αναφέρει η ηγεσία του ΕΟΤ, αρκετά χρήματα. Η μία μάλιστα, την οποία κρατούσε από τα κέρατα ένας τσολιάς, βρισκόταν στο Σύνταγμα και είχε σπόνσορα τον ΕΟΤ. Η άλλη, μία κόκκινη σε καθιστή πόζα, κατέληξε στις αποθήκες του Οργανισμού. Κάποια στιγμή την έβαλαν να διακοσμεί το ημιπαίθριο της οδού Τσόχα, αλλά προφανώς κάποιοι σκέφτηκαν ότι ήταν κιτς διακόσμηση και τη μετέφεραν στις αποθήκες του ΕΟΤ. Ουδείς ενδιαφέρθηκε να την αγοράσει, όσο και αν προσπάθησε η νέα διοίκηση του ΕΟΤ να την ξεφορτωθεί.
Πρόκειται για δωράκια τα οποία αγόραζε ο ΕΟΤ και τα πρόσφερε σε διάφορους tour operators, ξενοδόχους, τουριστικούς πράκτορες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Τι είδους δώρα ήταν αυτά; Από αθώα (και μάλλον φτηνά Τ-shirts με την ένδειξη «Live your myth in Greece») μέχρι πανάκριβες γραβάτες και μεταξωτά μαντίλια μάρκας Ferragamo. Κάποιοι στον ΕΟΤ φαίνεται ότι είχαν αδυναμία στις ακριβές μεταξωτές γραβάτες και, όπως αποκαλύπτεται, τουλάχιστον 15 φορές, υπάλληλοι του ΕΟΤ με άνωθεν εντολή αγόραζαν απευθείας από συγκεκριμένο οίκο, στο Κολωνάκι, δεκάδες γραβάτες, όλες Ferragamo. Το περίεργο με τις φιρμάτες γραβάτες και τα μεταξωτά μαντίλια, όπως επίσης αποκαλύπτεται, ήταν ότι προσφέρονταν κατά σύμπτωση (;) σε «πελάτες» του ΕΟΤ εντός Ελλάδος. Ποτέ στο εξωτερικό. Τον λόγο ουδείς τον γνωρίζει. Κάθε μήνα, δηλαδή, ο ΕΟΤ πλήρωνε 50.000 ευρώ και προμη θευόταν τις μεταξωτές γραβάτες και τα μαντίλια.
Οι γραβάτες, όμως, όσο φιρμάτες και αν είναι, δεν καλύπτουν τη μαύρη τρύπα των 1,5 εκατ. ευρώ η οποία βρέθηκε στον κωδικό «φιλοφρονητικά δώρα». Εντοπίσθηκαν επίσης κονδύλια με τα οποία αγοράστηκαν... αντιστρές μπαλάκια, εκατομμύρια καραμέλες με γεύση... ούζου (όλες αυτές διατέθηκαν στα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό), στυλό και πένες, καπελάκια, αλλά και δύο... αγελάδες που ο ΕΟΤ τις προμηθεύτηκε από την περίφημη Cow Ρarade της Αθήνας και στοίχισαν, όπως αναφέρει η ηγεσία του ΕΟΤ, αρκετά χρήματα. Η μία μάλιστα, την οποία κρατούσε από τα κέρατα ένας τσολιάς, βρισκόταν στο Σύνταγμα και είχε σπόνσορα τον ΕΟΤ. Η άλλη, μία κόκκινη σε καθιστή πόζα, κατέληξε στις αποθήκες του Οργανισμού. Κάποια στιγμή την έβαλαν να διακοσμεί το ημιπαίθριο της οδού Τσόχα, αλλά προφανώς κάποιοι σκέφτηκαν ότι ήταν κιτς διακόσμηση και τη μετέφεραν στις αποθήκες του ΕΟΤ. Ουδείς ενδιαφέρθηκε να την αγοράσει, όσο και αν προσπάθησε η νέα διοίκηση του ΕΟΤ να την ξεφορτωθεί.